sobota, 21 kwietnia 2012

Trzy nowe zastosowania

Postaram się sprawiedliwie napisać o każdym zastosowaniu grafiki z Malowanego, o których zostałam poinformowana. Pod postem wiadomość zostawiła dla mnie Dotka, która jest autorką bloga Rękodzieła Dotki. Wykonała kartkę noworoczną z jedną z tematycznych grafik.


Kolejna informacja dotyczyła prac Reni z  Lubię więc tworzę. Oto dwa przykłady zastosowania obrazków na tkaninie. Motyw kwitowy i stare talerze.





Natomiast pełnym zaskoczeniem był mail od Ani. Nie dlatego, że wykorzystała w sposób twórczy jedną z grafik, tylko dlatego, że chce mnie obdarować swoim dziełem. To naprawdę miły i ujmujący gest. Zapraszam do obejrzenia i poczytania jej autorskiego miejsca, jakim jest blog Ania i jej cuda wianki.


Dziękuję dziewczyny za każdą wiadomość i cieszę się bardzo, że moje poszukiwania i praca nie idą na marne. Pozdrawiam Was wszystkie serdecznie.


3 komentarze:

  1. Piękne prace! Jestem pod wrażeniem! Ania na prawdę zrobiła Ci wspaniałą niespodziankę to takie dla mnie zadziwiające, że aż mi smutno, bo mojej pasji nikt za bardzo nie wykorzystuje...
    Moimi zdjęciami to nikt się nie cieszy, chyba sama dla siebie ten mój blog prowadzę! No może kilka Duszyczek zagląda, więc będę go dalej prowadziła w końcu to moja miłość to nie ma co marudzić! ;)
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lilla- worek z pracami się otworzył... Już piszę do Ciebie maila.
    Ps. Jestem pewna, że wiele osób korzysta z materiałów Malowanego Kokona. Każda jest niepowtarzalna i ma swój urok. Napatrzę się na prace dziewczyn i może nabiorę weny na zrobienie czegoś nowego :). Dziękuję Lilli za jej prace- bo bez niej, nie byłoby nas :)))Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz coś wspaniałego, zawsze chętnie tu zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń

Contact