czwartek, 15 marca 2012

Wasze prace

Staram się prezentować Wasze pomysły na twórcze wykorzystanie grafik, które zamieszczam na blogu. Jeśli tylko dostanę informację od autorki. Oczywiście jest to zawsze poprzedzone pytaniem o zgodę na wykorzystanie Waszych fotografii i umieszczenie linka do strony autorki. Pod ostatnim postem swój komentarz zostawiła Inocent Wiewióra z bloga Mój mały świat. Przezentuję jej pomysł ze szczególną przyjemnością ponieważ wykorzystała  chyba pierwszą moją graficzną przeróbkę ilustarcji do Alicji w krainie czarów. Do obejrzenia TUTAJ.




Wykonała całą kolekcję kolczyków z alicjowymi motywami. Do obejrzenia reszty zapraszam na bloga autorki. Dziękuję ci serdecznie za informację i zgodę na prezentację.

Teraz jeszcze przeprosiny za wczorajsze problemy z moimi blogami. Nie były one wynikiem moich nieprzemyślanych działań. Sama byłam zaskoczona, kiedy na ekranie przeczytałam komunikat o tym, że moje blogi zostały usunięte. Najprawdopodobniej była to awaria sytemu. Dziś chyba jest już OK.


4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy pomysł na wykorzystanie klasyki literatury w grafice, kolczyki bardzo oryginalne

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te kolczyki. bardzo lubię takie połączenie kolorów! Pozdrwiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wykorzystane grafiki - gratuluję Wam obu.

    OdpowiedzUsuń

Contact