czwartek, 31 marca 2011

Wiosenne candy

W związku z nadejściem wiosny postanowiłam zrobić wiosenne candy. Zresztą właśnie licznik przeskoczył na 2000 wejść. To też powód do zaoferowania słodkości. 


Cukierek to wykonany przeze mnie brelok z zawieszkami vintage. Zawieszki zrobiono na bazie termokurczliwego tworzywa. Przypominają małe szklane płytki. Dodatek to mini chwost, zrobiony ze wstążek. Brelok jest jedyny w swoim rodzaju i na sto procent niepowtarzalny. Dla lepszej poglądu poniżej kilka grafik. które zostały wykorzystane do jego zrobienia.

 
Zapraszam wszystkich chętnych, anonimowych też - osoby, które posiadają bloga, proszę o umieszczenie jednego z dwóch  zdjęć i linka do candy - na bocznym pasku
- proszę o komentarz pod postem - losowanie odbędzie się 30 kwietnia.
 Mam nadzieję, że wam się spodoba. 
 
 
 


15 komentarzy:

  1. Nie ma chetnych ? Ja jestem :)...bardzo ladne, wiec zapisuje sie :))

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. o nie wiem jak to się stało, że ominęłam Twojego cukierasa
    ale już naprawiam ten błąd i się z przyjemnością zapisuję :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem i stoje w kolejce, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy cukieras,staje w kolejce...

    OdpowiedzUsuń
  5. I wzięłabym i przegapiła taka okazję!!!!! Banner u mnie na blogu http://dysiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja stanę po piękny brelok z cudnymi zawieszkami vintage:)
    http://orsynia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja się zapisuję:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To i ja spróbuję.
    Czy ktoś mógłby mi udzielić PROSTEJ wskazówki jak dodać info o candy na swoim blogu? Mi udało się dodać tylko link i jakoś nie wygląda to tak jak powinno:(
    Pozdrawiam
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  9. z chęcią się zapiszę:)
    pozdrawiam wiosennie:)
    magdalenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń

Contact