czwartek, 2 sierpnia 2012

Z czerwoną różą

Grafika w stylu carte postale z czerwoną różą na pierwszym planie. Zrobiona przeze mnie w trzech różnych wersjach. Nie mogłam się zdecydować, która najlepsza więc pozostawiam to waszemu wyborowi. Na początek najmniej prześwitująca.

Kliknij na zdjęcia aby powiększyć

Następne taka trochę poprzecierana, ale moim zdaniem trochę zbyt łaciata.
 Kliknij na zdjęcia aby powiększyć

No i na koniec wersja najbardziej przejrzysta.  Ciekawa jestem, która podoba się wam najbardziej.

Kliknij na zdjęcia aby powiększyć

Mam jeszcze wersję różową do zaprezentowania. Będę wdzięczna jeśli wypowiecie się w kilku słowach w komentarzu.


15 komentarzy:

  1. ostatnia wersja jak dla mnie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie mogę się zdecydować pomiędzy 1 i 3 :) obydwie mi się podobają, druga rzeczywiście chyba trochę za łaciata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie to 1 najciekawsza, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, ta ostatnia jest taka fajna vintage-owa... troszkę rozmazana, piękna...
    choć żadnej tak naprawdę niczego nie brakuje...

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też podoba się najbardziej ta ostatnia:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudno wybrać, piękne są wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie ostatnia wersja jest najlepsza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też najbardziej podoba się ostatnia, choć wszystkie są ładne. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też nie będę oryginalna i powiem, ze ostatnia wersja podoba mi sie najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! Ja stawiam na pierwszą-pozdrawiam serdecznie Beata

    OdpowiedzUsuń
  11. Mojąfaworytką jest ostatnia, łączy w sobie delikatność z widocznym napisem. Dwóm pozotsałym też nic nie brakuje, ale ta esencją najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stawiam na wersję numer trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak większości ostatnia podoba mi się najbardziej, chociaż pierwsza też jest fajna.

    OdpowiedzUsuń

Contact