środa, 13 czerwca 2012

Hoo, hoo!

Może grafika z sową byłaby lepsza w okresie Halloween, ale akurat teraz mi się napatoczyła. Jak znam życie to potem jej nie odszukam. Zamieszczam więc dziś i kto potrzebuje to sobie skopiuje, albo wróci do niej jak przyjdzie pora. Dziś, podobnie jak wczoraj, trzy wersje powstałe z tej samej grafiki.

 Kliknij na zdjęcia aby powiększyć

Z oryginalnym napisem w kolorze czerwonym.

Kliknij na zdjęcia aby powiększyć

Druga wersja jednobarwna, cała w czerni. 

Kliknij na zdjęcia aby powiększyć

I na koniec sama sowa, co daje wam możliwość dodania napisów lub innych elementów według własnego uznania. 



3 komentarze:

  1. Sowy teraz w modzie! Córka mi mówiła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. no super ta wersja z czerwonym napisem! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna sówka. Nie mogę się doczekać kiedy wreszcie z moją drukarką wszystko będzie ok i będę w końcu mogła wykorzystać Twoje grafiki. Odkąd ją kupiłam mam ciągle jakiś problem. A i jeszcze moje medium do tkanin(Chromacryl). Wszystkie obrazki po zastosowaniu tego preparatu robią się zielone.

    OdpowiedzUsuń

Contact